0.00,- Kč 0 Ks

Lanko k ruční brzdě 4 m (celoocelové)

 Průměr 4 mm

Naše cena:
92.00 Kč

Více info - Lanko k ruční brzdě 4 m (celoocelové)

Výfukový a sací ventil (délka 97 mm, hlavička 29 mm)

Výfukový ventil pro všechny T57 ("čistá", "A", "B", ...

Naše cena:
700.00 Kč

Více info - Výfukový a sací ventil (délka 97 mm, hlavička 29 mm)

Těsnění výfuku

 

Naše cena:
120.00 Kč

Více info - Těsnění výfuku

Vysouvací páčka

Katalogové číslo: 10

Naše cena:
79.00 Kč

Více info - Vysouvací páčka

Zadní brzdový šťít

 

Naše cena:
180.00 Kč

Více info - Zadní brzdový šťít

Guma krabičky vedení dveří

 

Naše cena:
60.00 Kč

Více info - Guma krabičky vedení dveří

Difusér

 

Naše cena:
650.00 Kč

Více info - Difusér

Zátka karburátoru M8x1

Katalogové číslo: 69 (č,m-113-940 630)

Naše cena:
14.00 Kč

Více info - Zátka karburátoru M8x1

Těsnění víčka převodové skříně

 Katalogové číslo: 10

Naše cena:
115.00 Kč

Více info - Těsnění víčka převodové skříně

Čep do ramene a vidlice

 vrchní, krátký

Naše cena:
199.00 Kč

Více info - Čep do ramene a vidlice

Renovace nádrží


Renovace nádrží


Naše firma renovuje i palivové nádrže (auto - moto), a to:


- vnitřní ošetření nádrže

- karosářské opravy

- galvanické pokovení 

- vnější lakování


Koroze v nádrži dokáže každému motoristovi pěkně zkomplikovat život neustálým čištěním trysek karburátoru.

Protože je to nepřítel, který není běžnou prohlídkou hned vidět, tak jsme se na něj vybavili endoskopem a řádně si prohlédneme vnitřní část nádrže na počítači.
 

Jak  naše firma postupuje při vnitřní renovaci nádrže:

1) provedeme kontrolu stavu za pomocí endoskopu

2) nádrž  z vnější strany otryskáme

3) provedeme tlakovou zkoušku zda je nádrž těsná a není ji třeba v některých místech zacínovat

4) je-li třeba zacínujeme nádrž

5) nastříkáme vnější část nádrže základní barvou po otryskání

6) hodíme do nádrže rozbité kalené sklo a necháme ji točit na tzv. vymílacím stroji

7) 2. Kontrola endoskopem

8) v případě potřeby nalijeme zředěnou kyselinu fosforečnou, která zároveň vytvoří antikorozní forézní povlak

9) 3. kontrola endoskopem - zda jsme se zbavili veškeré koroze

10) důkladně vymyjeme vodou na vymílacím stroji vysušíme

11) nalijeme technický líh, který by měl na sebe navázat případné zbytky vody ( tuto operaci provádíme pro 100%  zbavení vody) a necháme řádně prošplouchat opět na vymílacím stroji

12) opět řádně vysušíme

13) 4. Kontrola endoskopem zda je řádně vysušeno

14) nalijeme dvousložkovou základní barvu ( odolná benzinu ) a za pomocí vymílacího stroje řádně barvu rozlijeme po celé nádrži

15) 5. Kontrola endoskopem - nutné prověřit zda je základní barva řádně a všude rozlitá

16) necháme nádrž cca týden odvětrat a základní barvu dobře proschnout

17) nalijeme vrchní dvousložkovou barvu ( odolná benzinu ) a opět za pomocí vymílacího stroje barvu rozlijeme

18) 6. poslední kontrola endoskopem  zda i vrchní barva je dostatečně rozlitá po celé vnitřní části

V případě zájmu či podrobnějších informací nás kontaktujte na tel.: 777 800 612 (Jiří Zelenka)



Řadit dle


Řadit dle

Vinutá zadní pružina T603

 Katalogové číslo: 12

Běžná cena:
2 270.00 Kč

Naše cena:
2 070.00 Kč

Více info - Vinutá zadní pružina T603

Doraz pedálu

 

Naše cena:
78.00 Kč

Více info - Doraz pedálu

Vnitřní zpruha ventilu

 Tatra 57-57A-57B-57K - 75

Běžná cena:
80.00 Kč

Naše cena:
50.00 Kč

Více info - Vnitřní zpruha ventilu

Pružina brzdových čelistí

 1 vůz = 8 ks

Běžná cena:
80.00 Kč

Naše cena:
60.00 Kč

Více info - Pružina brzdových čelistí

Pístní čep 19 mm Tatra 57 "čistá" + Tatra 57 A

Originální rozměry

Naše cena:
199.00 Kč

Více info - Pístní čep 19 mm Tatra 57

Zajišťovací podložka setrvačníku

 Katalogové číslo: 15

Naše cena:
49.00 Kč

Více info - Zajišťovací podložka setrvačníku

Vnější zpruha ventilu

 Tatra 57-57A-57B-57K- 75  

Naše cena:
95.00 Kč

Více info - Vnější zpruha ventilu

Diagonální pneu běloboké Coker Classic 6,7 - 15

Šíře bílého pruhu: 6 cm

Naše cena:
6 950.00 Kč

Více info - Diagonální pneu běloboké Coker Classic 6,7 - 15