0.00,- Kč 0 Ks

Těsnění kufru Škoda - kruhové, plné

Cena za 1 m

Naše cena:
130.00 Kč

Více info - Těsnění kufru Škoda - kruhové, plné

Těsnění 12x22x1

Katalogové číslo: 24

Naše cena:
10.00 Kč

Více info - Těsnění 12x22x1

Těsnění pod karburátor SSOP

Katalogové číslo: 3

Naše cena:
65.00 Kč

Více info - Těsnění pod karburátor SSOP

Nápis Aero typ 1 - chrom

 Délka: 13 cm

Naše cena:
1 190.00 Kč

Více info - Nápis Aero typ 1 - chrom

Klínek pro gumu čelního a zadního okna

Cena za 1 m 8,6 mm x 6 mm

Naše cena:
20.00 Kč

Více info - Klínek pro gumu čelního a zadního okna

Opředený svíčkový kabel - žluto/černý

 Cena za 1 m

Naše cena:
204.00 Kč

Více info - Opředený svíčkový kabel - žluto/černý

Omezovač otevírání dveří M6 - pozink

 Cena za 1 pár

Naše cena:
390.00 Kč

Více info - Omezovač otevírání dveří M6 - pozink

Spodní části předního blatníku pravá Tatra 603

Dvousložková základová epoxidová barva

Naše cena:
490.00 Kč

Více info - Spodní části předního blatníku pravá Tatra 603

Držák hlavní trysky M5x0,75

Naše cena:
189.00 Kč

Více info - Držák hlavní trysky M5x0,75

Těsnění tělesa

Katalogové číslo: 3

Naše cena:
52.00 Kč

Více info - Těsnění tělesa

Renovace nádrží


Renovace nádrží


Naše firma renovuje i palivové nádrže (auto - moto), a to:


- vnitřní ošetření nádrže

- karosářské opravy

- galvanické pokovení 

- vnější lakování


Koroze v nádrži dokáže každému motoristovi pěkně zkomplikovat život neustálým čištěním trysek karburátoru.

Protože je to nepřítel, který není běžnou prohlídkou hned vidět, tak jsme se na něj vybavili endoskopem a řádně si prohlédneme vnitřní část nádrže na počítači.
 

Jak  naše firma postupuje při vnitřní renovaci nádrže:

1) provedeme kontrolu stavu za pomocí endoskopu

2) nádrž  z vnější strany otryskáme

3) provedeme tlakovou zkoušku zda je nádrž těsná a není ji třeba v některých místech zacínovat

4) je-li třeba zacínujeme nádrž

5) nastříkáme vnější část nádrže základní barvou po otryskání

6) hodíme do nádrže rozbité kalené sklo a necháme ji točit na tzv. vymílacím stroji

7) 2. Kontrola endoskopem

8) v případě potřeby nalijeme zředěnou kyselinu fosforečnou, která zároveň vytvoří antikorozní forézní povlak

9) 3. kontrola endoskopem - zda jsme se zbavili veškeré koroze

10) důkladně vymyjeme vodou na vymílacím stroji vysušíme

11) nalijeme technický líh, který by měl na sebe navázat případné zbytky vody ( tuto operaci provádíme pro 100%  zbavení vody) a necháme řádně prošplouchat opět na vymílacím stroji

12) opět řádně vysušíme

13) 4. Kontrola endoskopem zda je řádně vysušeno

14) nalijeme dvousložkovou základní barvu ( odolná benzinu ) a za pomocí vymílacího stroje řádně barvu rozlijeme po celé nádrži

15) 5. Kontrola endoskopem - nutné prověřit zda je základní barva řádně a všude rozlitá

16) necháme nádrž cca týden odvětrat a základní barvu dobře proschnout

17) nalijeme vrchní dvousložkovou barvu ( odolná benzinu ) a opět za pomocí vymílacího stroje barvu rozlijeme

18) 6. poslední kontrola endoskopem  zda i vrchní barva je dostatečně rozlitá po celé vnitřní části

V případě zájmu či podrobnějších informací nás kontaktujte na tel.: 777 800 612 (Jiří Zelenka)



Řadit dle


Řadit dle

Zajišťovací podložka setrvačníku

 Katalogové číslo: 15

Naše cena:
49.00 Kč

Více info - Zajišťovací podložka setrvačníku

Vrchní část pravého předního podběhu Škoda 100 - 110R

Namazaná olejem

Naše cena:
1 500.00 Kč

Více info - Vrchní část pravého předního podběhu Škoda 100 - 110R

Vinutá zadní pružina T603

 Katalogové číslo: 12

Běžná cena:
2 270.00 Kč

Naše cena:
2 070.00 Kč

Více info - Vinutá zadní pružina T603

Doraz pedálu

 

Naše cena:
78.00 Kč

Více info - Doraz pedálu

Diagonální pneu běloboké Coker Classic 6,7 - 15

Šíře bílého pruhu: 6 cm

Naše cena:
8 800.00 Kč

Více info - Diagonální pneu běloboké Coker Classic 6,7 - 15

Pružina brzdových čelistí

 1 vůz = 8 ks

Běžná cena:
80.00 Kč

Naše cena:
80.00 Kč

Více info - Pružina brzdových čelistí

Vrchní část levého předního podběhu Škoda 100 - 110R

Namazaná olejem

Naše cena:
1 500.00 Kč

Více info - Vrchní část levého předního podběhu Škoda 100 - 110R