Renovace nádrží
Renovace nádrží
Naše firma renovuje i palivové nádrže (auto - moto), a to:
- vnitřní ošetření nádrže
- karosářské opravy
- galvanické pokovení
- vnější lakování
Koroze v nádrži dokáže každému motoristovi pěkně zkomplikovat život neustálým čištěním trysek karburátoru.
Protože je to nepřítel, který není běžnou prohlídkou hned vidět, tak jsme se na něj vybavili endoskopem a řádně si prohlédneme vnitřní část nádrže na počítači.
Jak naše firma postupuje při vnitřní renovaci nádrže:
1) provedeme kontrolu stavu za pomocí endoskopu
2) nádrž z vnější strany otryskáme
3) provedeme tlakovou zkoušku zda je nádrž těsná a není ji třeba v některých místech zacínovat
4) je-li třeba zacínujeme nádrž
5) nastříkáme vnější část nádrže základní barvou po otryskání
6) hodíme do nádrže rozbité kalené sklo a necháme ji točit na tzv. vymílacím stroji
7) 2. Kontrola endoskopem
8) v případě potřeby nalijeme zředěnou kyselinu fosforečnou, která zároveň vytvoří antikorozní forézní povlak
9) 3. kontrola endoskopem - zda jsme se zbavili veškeré koroze
10) důkladně vymyjeme vodou na vymílacím stroji vysušíme
11) nalijeme technický líh, který by měl na sebe navázat případné zbytky vody ( tuto operaci provádíme pro 100% zbavení vody) a necháme řádně prošplouchat opět na vymílacím stroji
12) opět řádně vysušíme
13) 4. Kontrola endoskopem zda je řádně vysušeno
14) nalijeme dvousložkovou základní barvu ( odolná benzinu ) a za pomocí vymílacího stroje řádně barvu rozlijeme po celé nádrži
15) 5. Kontrola endoskopem - nutné prověřit zda je základní barva řádně a všude rozlitá
16) necháme nádrž cca týden odvětrat a základní barvu dobře proschnout
17) nalijeme vrchní dvousložkovou barvu ( odolná benzinu ) a opět za pomocí vymílacího stroje barvu rozlijeme
18) 6. poslední kontrola endoskopem zda i vrchní barva je dostatečně rozlitá po celé vnitřní části
V případě zájmu či podrobnějších informací nás kontaktujte na tel.: 777 800 612 (Jiří Zelenka)