Renovace nádrží


Naše firma renovuje i palivové nádrže (auto - moto), a to:


- vnitřní ošetření nádrže

- karosářské opravy

- galvanické pokovení 

- vnější lakování


Koroze v nádrži dokáže každému motoristovi pěkně zkomplikovat život neustálým čištěním trysek karburátoru.

Protože je to nepřítel, který není běžnou prohlídkou hned vidět, tak jsme se na něj vybavili endoskopem a řádně si prohlédneme vnitřní část nádrže na počítači.
 

Jak  naše firma postupuje při vnitřní renovaci nádrže:

1) provedeme kontrolu stavu za pomocí endoskopu

2) nádrž  z vnější strany otryskáme

3) provedeme tlakovou zkoušku zda je nádrž těsná a není ji třeba v některých místech zacínovat

4) je-li třeba zacínujeme nádrž

5) nastříkáme vnější část nádrže základní barvou po otryskání

6) hodíme do nádrže rozbité kalené sklo a necháme ji točit na tzv. vymílacím stroji

7) 2. Kontrola endoskopem

8) v případě potřeby nalijeme zředěnou kyselinu fosforečnou, která zároveň vytvoří antikorozní forézní povlak

9) 3. kontrola endoskopem - zda jsme se zbavili veškeré koroze

10) důkladně vymyjeme vodou na vymílacím stroji vysušíme

11) nalijeme technický líh, který by měl na sebe navázat případné zbytky vody ( tuto operaci provádíme pro 100%  zbavení vody) a necháme řádně prošplouchat opět na vymílacím stroji

12) opět řádně vysušíme

13) 4. Kontrola endoskopem zda je řádně vysušeno

14) nalijeme dvousložkovou základní barvu ( odolná benzinu ) a za pomocí vymílacího stroje řádně barvu rozlijeme po celé nádrži

15) 5. Kontrola endoskopem - nutné prověřit zda je základní barva řádně a všude rozlitá

16) necháme nádrž cca týden odvětrat a základní barvu dobře proschnout

17) nalijeme vrchní dvousložkovou barvu ( odolná benzinu ) a opět za pomocí vymílacího stroje barvu rozlijeme

18) 6. poslední kontrola endoskopem  zda i vrchní barva je dostatečně rozlitá po celé vnitřní části

V případě zájmu či podrobnějších informací nás kontaktujte na tel.: 777 800 612 (Jiří Zelenka)